در این پرزنتیشن خواهید دید که چگونه می توان از طریق بکارگیری و طراحی شیپ ها، انیمشن ها را اداره کرد، در این پرزنتیشن بکارگیری شیپ ها در گروهها اساس برنامه ریزی برای چرخش پره های یک پنگه حول محور اصلی یعنی مرکز پنکه واقع شده است. به خاطر داشته باشید، بلافاصله پس از ورود به فایل Source پاورپوینت این پروژه با پسوند PPTM کلیدهای ترکیبی Alt+F10 را بزنید تا بتوانید پنل مدیریت اشیاء Shapes را ملاحظه کنید. در ادامه با کلیک بر روی دکمه های + و - ماکرویی اجرا می شود که سرعت چرخش پنکه را را با استف ...