مقایسه عملکرد موتور EF7.TC در حالت سوخت گاز و بنزین با استفاده از شبیهسازی گرمایی پیستون و محفظه احتراق تعداد صفحات : 16 فرمت فایل : پی دی اف در این تحقیق ابتدا انتقال گرما در پیستون موتور اشتعال جرقهای محاسبه شده، سپس با تعیین شرایط مرزی گرمایی به بررسی عملکرد موتور در دو حالت سوخت گاز و بنزین پرداخته شده است. سه روش متفاوت برای مدل کردن انتقال گرما به کار رفته است. در روش اول برای پیستون، سیلندر و سرسیلندر، یک دمای ثابت و تقریبی در نظر گرفته شده و توسط مدل دو ناحیهای احتراق شرایط میدان ...