دانلود سوالهای از خلاصه کتاب بازاریابی از فصول ۱، ۲، ۴ و ۵ بازاریابی کاتلر در11صفحه با فرمت pdf خلاصه ای از سوال ها: - ارزیابی فرصت های رشد جدید را به طور مختصر توضیح دهید. ارزیابی فرصت های رشد جدید شامل بررسی شروع کسب و کارهای جدید ،کوچکسازی و پایان دادن به کسب و کارهای قدیمی شرکت است. اگر بین حجم فروش شرکت با میزان فروش برنامه ریزی شده تفاوت چشمگیری وجود داشته باشد مدیران شرکت باید به فکر راه اندازی کسب و کارهای جدیدی برای از بین بردن این فاصله باشند . شکل زیر بیانگر فاصله بین ...