50 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از تحقیق ارائه دیدگاههای کلی در مورد قیمت و امکان فروش و چگونگی روند تغییرات قیمت فروش محصول اصلی در داخل و خارج از کشور. قیمت: در شرایط عادی، قیمت پارچه نظیر سایر کالاها تحت تأثیر عرضه و تقاضا تعیین میگردد. در بازار رقابتی که در آن واحدهای تأثیر گذارنده بر جریان عرضه و تقاضا بسیار میباشند. قیمت از پرنوسانترین پدیدهها در بازار و اقتصاد کالا بشمار میرود. قیمت ثابت نبوده ...