بررسی نگرش معلمان و دانش اموزان به شیوه ها ی ارزشیابی در مدارس متوسطه فرمت فایل word و قابل ویرایش تعداد صفحات 34 قیمت 2000 تومان قسمتی از مجموعه «چکیده» پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است. جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل ...