فرمت: ppt تعداد اسلاید: 209 فهرست مطالب: مقدمه مفاهیم مدل رفتار خریدار عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده: فرهنگی عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده: عوامل اجتماعی عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده: خصوصیات فردی عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده: روانی نقش های افراد در تصمیم خرید مراحل فرآیند تصمیم خرید فرآیند تصمیم گیری درباره خرید کالاهای جدید طبقه بندی قبول کنندگان کالای جدید بر اساس زمان تأثیر ویژگی های کالا بر سرعت پذیرش آن مراحل ...