امروزه سازمان ها بیش از قبل نیازمند روش های موثر وکارامدبرقراری ارتباط با مشتریان هستند این امر دلیل استفاده بسیاری از شرکت ها از ارتباطات یکپارچه بازاریابی است اهمیت بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی را میتوان بدین شکل مطرح کرد:یکپارچگی و هماهنگی همه ابزارها و تکنیک ها و ساز وکارهای آمیخته ارتباطات بازاریابی به منظور بهبود عملکرد برند و افزایش کارایی واثربخشی ارتباطات بازاریابی و ایجاد هم افزایی در عناصر گوناگون امیخته ارتباطات بازاریابی جلوگیری از هدر رفت منابع مالی وصرفه جویی درانها با استفا ...