پروژه پایانی کارشناسی مهندسی صنایع تجزیه و تحلیل شکاف (ISO 10002:2004)در استارتاپ دلیسا نوع فایل :pdf تعداد صفحات :95 امروزه بسیاری از مؤسسات و سازمانهای موفق، مفاهیم اولیه و جدید بازاریابی را پذیرفتهاند و طبق آن عمل می کنند. آنها دریافتهاند که توجه و تمرکز بر نیازهای مشتریان به معنای توجه به کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان است. سازمانها به این نتیجه رسیدهاند که مطلوبترین و موفق- ترین محصولات اگر خواستهها و نیازهای مشتریان را برآورده نسازد، مورد تقاضا واقع نخواهد شد. در این خصوص با ...