این موضوع شایدغیرمنظقی به نظربرسدولی بهترین زمان برای فروش بیشتربه مشتری هنگامی است که اودرحال خریداست ونه درمدتی پس ازخریدوقتی مشتری ازنظراحساسی راضی شدکه خریدکندوبه این نتیجه رسیدکه می تواندبه شمااعتمادکندبه راحتی می توانیدبه اوبیشتربفروشیددراین روش قبل ازاتمام فرآیندفروش مبلغ فاکتورراافزایش می دهید.چگونه ؟ باتوسعه محصولات دیگرخدمات جانبی ومدل های دیگروقتی مدل های بهتری رامعرفی می کنیدویابرای محصولی خاص لوازم جانبی راارایه می کنیدنه تنهافروش خودراافزایش می دهیدبلکه مشتریان راراضی تروخشنودترمی ...