امروزه بازاریابی در سیر تکامل خویش در مرحله ای قرار گرفته است که یافتن مشتریان جدید تنها هدف بازاریابی ها نبوده و تمرکز اصلی آنها بر مدیریت تقاضا از طریق رشد و سوق دهی مشتریان در نردبان وفاداری به سازمان است. در این جزوه آموزشی شما با فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان، تدوین استراتژی، گام های پیاده سازی، ارکان واحد مدیریت ارتباط با مشتریان در سرفصل های ذیل آشنا شده و تکنیک های اجرای آن را فرا خواهید گرفت. این جزوه آموزشی در 82 اسلاید و با فرمت PDF برای شما عزیزان توسط گروه مشاوران کسب و کار رابین ...