داشتن برنامه واستراتژی برای آینده بازارازاهمیت محصول از اهمیت بسیارزیادی برخورداراست , خصوصا درقسمت معرفی وشناخته شده محصول دربازارانتخاب شده یافتن مشتری برای محصولات وخدمات جدیدفرایندی به نسبت طولانی وزمان براست خصوصا اگراین کالاها دارای یک برندقوی نباشند امازمانی که به این مهم دست پیدامی کنندبه هرکاری دست می زنندتاپس ازمدتی این بازار را از دست ندهند . شایدموضوع ساده ای به نظربرسداما با بازرسی کوتاه متوجه می شویدکه موضوعی است که بسیاری ازمدیران حوزه فروش وبازاریابی با آن دست و پنجه نرم می کنند ...