فرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات : 119 صفحه بررسی آموزش و نقش معلم در آموزش دانش آموزان دارای ناشنوایی و کم شنواییکودکان ناشنوا وکم شنوا گرومتجانسی را تشکیل نمی دهند.اولین دلیل آن است که آنها کودکانی هستند که تمام ویژگیهای انفرادی کودکان دیگر رادارا می باشند. ثانیا نقصی که دارند نیز جنبه فردی دارد.انها همگی از نوع اختلال شنوایی رنج می برند. اما درجه شدت این اختلال وسنی که اختلال در آن رخ داده است، نوع اختلال وعلت آن همگی هر کودک را منحصر به فرد می سازند.این تفاوتها همراه باعواملی دیگر معلمان ...