مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است تعداد اسلاید : 16 اسلاید 1 بررسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM مناسب جهت تحقیق درسی نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یا ...