فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

مرجع دانلود انواع فایل - پشتیبانی :09157269053-09330513771
فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

مرجع دانلود انواع فایل - پشتیبانی :09157269053-09330513771

بازایابی 360 درجه ای

فهرست مطالب چکیده مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای غیر تجاری استفاده از خدمات مشاوره ای برای اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری ماهیت روابط با مشتری نکات مهم در اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری   تفاوت میان مشتریان رابطه ای و تعاملی تفاوت میان مشتریان وفادار و عادتی شناختن مشتریان بدست آوردن و ادغام اطلاعات ایجاد بانک اطلاعاتی یا پروفایل مشتری طبقه بندی مشتریان هر بخش را بر مبنای پتانسیل و قابلیت سودآوری نتایج شناخت مشتری افزایش ارزش افزوده   این فایل ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد