فهرست مطالب چکیده مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای غیر تجاری استفاده از خدمات مشاوره ای برای اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری ماهیت روابط با مشتری نکات مهم در اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری تفاوت میان مشتریان رابطه ای و تعاملی تفاوت میان مشتریان وفادار و عادتی شناختن مشتریان بدست آوردن و ادغام اطلاعات ایجاد بانک اطلاعاتی یا پروفایل مشتری طبقه بندی مشتریان هر بخش را بر مبنای پتانسیل و قابلیت سودآوری نتایج شناخت مشتری افزایش ارزش افزوده ای ...