دانـلـود تـحقیـق رشته حسابداری بـا عـنـوان، تقسیم بندی بازار بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : چکیده: رقابت در سطح بازارهای جهانی در حال افزایش است با اینکه فعالیت های بازاریابی روز به روز تخصصی تر می شود، اما دیگر امکان فعالیت یکسان در تمام بخش های بازار وجود ندارد. لذا تقسیم بندی بازار به عنوان یکی از ارکان اساسی بازاریابی استراتژیک مطرح می شود تا پس از آن شرکت ها نسبت به انتخاب بازار یا بازارهای هدف اقدام کنند و آمیزه بازاریابی هر یک از بازارهای هدف را تدوین و اجرا نمایند. در ا ...