دانلود روش تحقیق بازاریابی و تجهیز منابع مالی در بانک ها و موسسات مالی با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات 56 و 28 چکیده : دراین مقاله ابتدا مفهوم تجهیزمنابع پولی ومؤلفه های تأثیرگذار برآن مورد بررسی قرار گرفته و سپس در مورد میزان تأثیر ونوع رابطه مؤلفهها برتجهیزمنابع پولی بحث شده است. این مقاله تحقیقی در پی پاسخگویی به این سؤال است که آیا بین مؤلفههای تأثیرگذار بر تجهیزمنابع پولی و موفقیت بانکها ومؤسسات مالی در جذب منابع مالی رابطه وجود دارد؟ در بانکداری نوین مؤل ...