پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک هزینه یابی کیفیت 25 اسلاید بسیاری از شرکتها کیفیت محصولاتشان را به عنوان مهم ترین ارزش مشتریان و حیاتی ترین معیار کسب مزیت رقابتی به شمار آورده و در پی بهبود آن هستند. هرگونه تلاش برای بهبود کیفیت باید به خوبی بررسی و هزینههای مربوط به آن نیز دقیقاً تعیین شود. چرا که هدف برنامه های بهبود مستمر فقط برآورده کردن نیاز مشتریان درخصوص کیفیت نیست، بلکه این هدف باید با کمترین هزینه تحقق یابد. پر واضح است که کاهش هزینه های کیفیت زمانی امکان پذیر است که ...