دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، پروژة مالی سیستم حسابداری در شرکت بیمه بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : فصل اول شرح دفاتر و فرمهای مورد لوم 1- برای ثبت عملیات مالی استفاده از دفاتر حسابداری شامل روزنامه حسابهای عمومی، دفتر کل، دفتر معین، دفتر اعتبارات، دفتر صندوق، دفتر اموال و همچنین استفاده فرمهای مورد لزوم مانند موازنه حساب، سند حسابداری، دستور پرداخت، و غیره ... ضروری بوده و ذیلاً تشریح میگردد.1-1- دفتر روزنامه حسابهای عمومی :از آنجائیکه روش مالی سازمان بصورت ماشینی بوده و در نظ ...