دانـلـود تـحقیـق رشته حسابداری بـا عـنـوان، فرایند تقسیم بازار بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : «فرایند تقسیم بازار، به گروه بندی مشتریان بازار به چندین بخش مختلف گفته می شود، به نحوی که مشتریان هر بخش، نیازها و ویژگیهای مشابه داشته، هر بخش قابل هدف گیری بوده، با آمیخته بازاریابی خاصی نیز به دست آید.»[4].تقسیم بندی، یک روش کاملاً خلاقانه است و با ارضای نیاز هر مشتری، مزیت رقابتی برای شرکت به دست می آید.این تعریف بر نیاز مشتری، نه نیاز شرکت، تأکید می کند.تقسیم بندی ایجاد قا ...