پاورپوینت بررسی مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر) 39 اسلاید فهرست مطالبتعریف خرده فروشیانواع خرده فروشیدوره عمر خرده فروشیخرده فروشی سلف سرویسخرده فروشی خود – انتخابیخرده فروشی خدمات کاملتصمیم در باره بازار هدفتصمیم در باره ترکیب و تهیه و تامین کالاانواع ترکیب و عمق کالاخط مشی تمایزی مطرح شده ورتزل برای خرده فروشانابزارهای بازاریابی فروشنده که در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد.خدمات معمول خرده فروشیفضا ...