دانـلـود تـحقیـق رشته حسابداری بـا عـنـوان، جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : چکیدهیکی از مطالبی که در نام سازی برای محصولات کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقیات در نام سازی میباشد. در این مقاله اهداف نام سازی، مسئولیت اجتماعی، عوامل موثر برخرید اخلاقی، نقصهای مدلهای نام سازی، ارتباط آن با شهرت شرکت و دیدگاههای مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقی تشریح شده است.کلیدواژه : نام و نشان تجاری؛ نام سازی؛ ...