بررسی رابطهی هوش معنوی و عزتنفس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس شهید بهشتی بندرعباس چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی رابطهی بین عزتنفس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان بود. جامعه آماری آن شامل تمامی دانشجویان پردیس شهید بهشتی بندرعباس در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ بود. که از میان آنها تعداد ۲۶۰نفر به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. برای سنجش عزتنفس دانشجویان از پرسشنامه عزتنفس کوپر اسمیت و برای سنجش هوش معنوی از پرسشنامه هوشی معنوی کینگ ( SSRI ) استفاده شد. پیشرفت ...