فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

مرجع دانلود انواع فایل - پشتیبانی :09157269053-09330513771
فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

مرجع دانلود انواع فایل - پشتیبانی :09157269053-09330513771

تحقیق در مورد مقایسه تا ثیر یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی و آموزش سنتی بر تفکر انتقادی دانشجو ومعلمان

فرمت فایل:(word) تعداد صفحات:25 صفحه چکیده تحقیق:      هدف از انجام پژوهش حاضر مقایسه تأثیر یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی و آموزش سنتی بر تفکر انتقادی دانشجویان آموزش معلمی می باشد. روش تحقیق از نوع شبه آزمایش و طرح دو گروهی با پیش آزمون و پس آزمون بوده است. آزمودنیها شامل 55 نفر از دانشجویان رشته های مختلف مقطع کاردانی آموزش معلمی(1385-1384) دانشگاه آزاد اسلامی سراب بودند که 30 نفر بعنوان گروه آزمایش برای یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی و 25 نفر به عنوان گروه گواه برای ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد