سال انتشار :2014 صفحات ترجمه : 16 صفحات انگلیسی : 18 چکیده توانایی برای تفکر خلاقانه همراه با تغییرات سریع فناورانه و جهانی سازی [1] یک امر حیاتی می باشد . رسانه های دیجیتالی [2] به طور چشمگیری قواعد طراحی تبلیغ و گرافیک را تغییر داده اند . اکنون ، کارفرمایان و مشتریان طراحان گرافیک و مدیران هنر تبلیغ را فرا می خوانند تا ایده های بزرگ را درک کرده و اجراء نمایند که مردم را در میان پلت فرم های رسانه های مشغول می سازد . علاوه براین ، طراحان تبلیغ ملزم هستند تا محتوی مربوطه را برای علایم ت ...