فرمت فایل:(word) تعداد صفحات:35 صفحه هدف این مقاله تحلیل مبانی فلسفی در ساختار آموزش نظام باز و از دور در هر یک از نسلهای سه گانه آموزش از دور می باشد که هرکدام به نوعی نگرش و عملکرد نظام های آموزش عالی را تحت تاثیر قرار داده اند. با توجه به پیدایش و سیر تحولات نظام آموزش باز و از دور دیدگاههای فلسفی از جمله الف) رئالیسم، ب)اگزیستانسیالیسم، ج) نسبیت گرایی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته اند. در این مقاله با ارائه تصویری از نظام آموزش باز و از دور، درباره توجه به مبانی فلسفی در قالب نسلهای سه گان ...