ارتقا سطح آگاهی گردشگران و تغییر الگوهای سفر به ایجاد مقاصد جدیدی در صنعت گردشگری منجر شده است.این افزایش مقاصد سبب گسترش رقابت در جذب گردشگران می شود.امروزه مهمترین عرصه رقابتی تلاش برای دستیابی به بازار های جدید در سایه حفظ بازارهای قدیمی از سوی مقاصد است.استفاده از طرح های گردشگری برای جذب گردشگران تحت عناوین جشنواره ها مناسبتی و یا فستیوال های خرید سابقه دیرین در صنعت گردشگری دارد.این طرح ها با همکاری نهادهای زیربط و به منظور جذب بیشتر گردشگر در محدوده زمانی خاصی صورت می گیرد.به طور معمول چن ...