یکی از اصلی ترین عوامل رشد و توسعه صنعت گردشگری در همه کشورها، فرهنگ چگونه رفتار کردن با گردشگران داخلی و خارجی میباشد. این نکته که هر گردشگر در کنار بازدید از جاذبههای گردشگری، با فرهنگ و رفتار مردم جامعه میزبان نیز آشنا میشود، اهمیت بسیار دارد. فراموش نکنیم که گردشگران میتوانند بهترین سفیران تبلیغاتی باشند؛ در حالیکه مثبت یا منفی بودن این تبلیغات، به رفتار جامعه میزبان بستگی دارد. عدم آموزش کافی در چگونگی رفتار با یک گردشگر، نه تنها سبب نارضایتی گردشگر و از بین بردن فرصت&sh ...