نویسندگان: سید مصطفی سیدپور ، اسماعیل انصاری ، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی - 1394 کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی سازمان ها ) ، )CSRمدیریت منابع انکارکنان ، انگیزش درونی چکیده: در جهان امروز بسیاری از سازمان ها به نحو فزاینده ای از ارزش مستقیم اقتصادی مسئولیت اجتماعی سازمان CSRآگاهی یافتهاند و با ادغام آن به منزله سرمایه گذاری راهبردی با راهبرد اصلی کسب و کار و فعالیت های مدیریتی خود، می توانند تاثیر مثبتیبر جامعه و محیط خود ...