فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

مرجع دانلود انواع فایل - پشتیبانی :09157269053-09330513771
فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

مرجع دانلود انواع فایل - پشتیبانی :09157269053-09330513771

پاورپوینت ,  مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM) , 44اسلاید , pptx

این پاورپوینت باموضوع مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان ، با44اسلاید باعناوین زیر: تاریخچه و معرفی رویکردی به توسعه استراتژی‌های CRM عوامل بحرانی موفقیت علل شکست پروژه‌های CRM الگوها و نیازمندی‌های اجرایی تعاریف و مفاهیم e-CRM الگوها و نیازمندی‌های اجرایی e-CRM بررسی ساختاری برخی از نرم‌افزارهای رایج CRM بحثی پیرامون یکپارچه سازی منابع **تاریخچه و معرفی الف) دهه 1980: بازاریابی براساس بانک اطلاعات مشتریان ب) دهه 1990: بازاریابی براساس ارتباطات ج) ده ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد