تعدادصفحه:62 در بین محصولات متنوع و انتخابهایی که برای مشتریان وجود دارد ، شرکت ها باید محصولاتشان را بهتر ، سریعتر ، ارزانتر و خلاقانه تر عرضه کنند . ابداعات مکرر دربازارهای امروزی باعث کاهش عمر محصول گردیده است.خصوصیات زیر را میتوان به عنوان خلاصه ای از شرایط بازار در دو دهه گذشته در نظر گرفت : 1. افزایش رقابت 2. کاهش عمر 3. افزایش اهمیت نیاز و تقاضای مشتری 4. افزایش هزینه های طراحی 5. افزایش هزینه های غیر تولیدی مناسب برای ارایه به دانشگاه به عنوان تحقیق مقاله پاورپینت و . ...