چرائی سرویس گرائی؟ برای توسعه راه حل های نرم افزاری پارادایم های مختلفی وجود دارد. برای توسعه راه حل های سازمانی سطح انتزاع می بایست در محدوده فرایندهای کسب و کار ارتقا پیدا کند. پارادایم های سنتی مبتنی بر مؤلفه و شیء برای پاسخگویی به چالشهای پیش رو کافی نیستند. نیاز به تغییر پارادایم توسعه راه حل به سمت سرویس گرایی با توجه به خدمت محور شدن سازمانها بوجود آمده است. چرا مدلسازی مبتنی بر سرویس؟ خودکارسازی در مقابل فرآیند تجویز شده فرضیات 1- سرویس گرائی، پارادایم مناسبی برای ت ...