فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات :17 فهرست مطالب : مقدمه طرح اجرای تحقیقات بازاریابی پیوسته آنلاین اصول تحقیقات بازاریابی آنلاین نظامدار گروه های کنترلی و تجربی مشابه دانش فعال تجربیات صریح و ضمنی تعیین حساسیت قیمت تعیین تاثیرات اوراق سازی / وفاداری به نمونه کالا سفارش مجدد کاتالوگ مباحث و نتایج چکیده ای از مطالب : تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) تصمیمات بازاریابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از طریق خدمات پستی سریع ، پیام مراکز خرید ، گفتگوی تل ...